7 Ekim 2012 Pazar

07 Ekim 2012

2. formik asit uygulamasını bitirdim.Termo kovanın alt çekmecesinde ilk uygulamaya nazara daha çok ölü varroa gördüm.Artık geriye oksalik asit uygulaması kalıyor.Bütün kolonilerde formik asit uygulaması sonrası ana arı kaybı varmı diye kontrol ettim.Çok şükür şimdilik yok.Bu arada strafor koloni kapağını açınca içinden ölü eşek arısı çıktı.Bu büyüklükte hiç görmedim.Arılar işini bitirmiş.Kolonilerin stok kontrolleri yapıldı.Sıkıştırma işlemini daha yapmadım.Havalar biraz soğuduktan sonra yapacağım.
 Geçen hafta topladığım narlar.Bir kısmı yarılıyor.Erken toplasam bu seferde için olgunlaşmamış oluyor.Bir kısmı yenmek bir kısmıda nar ekşisi olarak değerlendirildi.
 Dışarıdan domates salçası almak yerine evde kendim domatesten püre yaptım.Derin dondurucu da belli bir süre yemeklerde kullanırım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder