11 Aralık 2011 Pazar

Kolonilerimin oksalik asit uygulaması dışında yapabilecek bir uygulamam kalmadığı için boş vakitlerimde 2012 sezonuna yeni projeler katmaya çalışıyorum.Birinci projem geçen sezon teknik destek alarak yapmış olduğum güneş enerjili polen toplama makinası.Bu projenin %90 bitti. Bazı eksikleri olduğu için şimdilik yayınlamıyorum.İkinci projem fanlı körük yapmaktı. Sürekli çalışma halinde batarya yaklaşık 1,5 saat dayanabilecek. Üfleme hızı kartuşlu olarak körük çıkışında 3,5 m/sn. Yaklaşık 1,6 m3/h hava debisi vermekte.






Sıddık Altunbaş arkadaşıma ait yumurtalardan 5 adet civciv elde ettim.Biri ayağa kalkamadığı için bohçaladım.Umarım tedavi başarılı olur.Kısmetse 2 hafta sonra kümeslerine nakil edeceğim.

2 yorum:

  1. Salih bey Selamlar,
    Projeleriniz çok ilginç ve güzel,çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    Civcivler ise çok şirin görünüyorlar,inşallah sağlıklı bir şekilde büyürler.
    Kayıpsız bir kış geçirmeniz dileklerim ile

    Selamlar Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Mehmet bey.
    Buralara daha kış gelmediği için son uygulamayı yapamıyorum.
    Civcivleri 2 hafta kadar evde baktıktan sonra kümese nakletcem.Orda da lamba ile ısınma devam edecek.Yoksa kışı çıkaramazlar.
    Sizede kolay gelsin.

    YanıtlaSil