3 Mayıs 2011 Salı

01 Mayıs 2011

Bu hafta 2 gün arıları kontrol etme imkanı buldum.Cumartesi ve pazar tüm kolonilere şerbet verdim.Nufüs artışı devam ediyor.Kabartmaları için vermiş olduğum ana arı üretme çerçevelerini tam sarmamış olsalar da kabartmaya başlamışlar.Havaların düzelmesi ile umarım istediğim sonuca ulaşırım.

Oğul veren koloni de biraz hareketlenme var.Ama istediğim düzeyde değil.Diğer kolonilerden ana arı ürettiğim takdirde hemen ana arı değişimine gideceğim.

Ana arı üretme çerçevesini yavaş yavaş sarmaya başlamışlar.

Geçen senenin favori kolonimde durumlar iyi.Hava şartları iyi olsaydı çoktan kat atmıştım.

6 çerçevelik 2 bölmeli strafordan yapmış olduğum ana arı üretme ruşetini Levent bey arılandırdı.Sonuçlarını ileri ki günlerde göreceğim.

21 gün önce koyduğum 30 adet yumurtadan ancak 10 adet light sussex civciv çıktı.
Daha önceki partide çıkan SONKA adlı civcivimi ilk çıkanlar katledince kümes içinde civciv bölümü oluşturmaya karar verdim.Yarım gün uğraşıdan sonra evdeki 3 adet 1 aylık civcivleri bu bölüme koydum.Artık evde bakım süresini azaltacağım.

İlk çıkanlar.Horozların gelişimi geri kaldı.Tavuklar sanırım Haziran ayında yumurtlar.

Kümes içinde yapmış olduğum bölme ve 3 adet civcivim.2 'si horoz çıktı.






















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder