2 Ağustos 2010 Pazartesi

01 Ağustos 2010

Bu hafta arılarımı kontrol etmeye giderken ayçiçeklerin kafalarını bükmüş olduğunu gördüm.Artık bal akımı bitti yada bitmek üzere demektir.


Ana arı üretme kovanında bu hafta sorunla karşılaştım.Nufüs olarak zaten az olunca ve şerbet vermenin etkisi ile C ve D gözü yağmalanmıştı.D komple ihma olmuştu. C gözünde bir miktar arı vardı ama kovanın arısım yoksa yağmacı arılarmı haftaya belli olur. Ben genede 3-2 şerbet verdim. A gözünde durumlar iyidi.Yağmalama yoktu.Hemen giriş deliklerini kapattım.Şuan tek delikte.

D gözündeki durum........

C gözündeki durum...
Oğul kovanında son çıtaya kadar kabartma yapılmış.Yağmalama riski nedeniyle tüm çerçeveler kontrol edilmedi.

Oğul veren kovandaki durum.Yaklaşık 5 çerçeve arı var.
Genel görünüm....





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder