30 Ağustos 2009 Pazar

30 Ağustos 2009

Herkesin Zafer Bayramı kutlu olsun........

Bu hafta arılıktaki tek kovanımında öncelikle varroa mevcuduna baktım. Alt tablada oldukça çok ve canlı halde varroa gördüm.Aynı şekilde arıların üstünde,petek gözlerinde de tespit ettim.Ayrıca kanatları yenmiş yeni doğmuş arılarda mevcuttu. Hemen şerit şeklinde varroa ilacı uyguladım. Bu uygulamayı 3 gün ara ile 2 kez daha yapacağım.Ayrıca teşvik beslemesi için fondan şeker verdim. Şuan için arılı petek sayım 5 adet.Yumurta atımı sadece 1 petekte gördüm.Bakalım ilaç uygulaması ve kek beslemesi işe yarayacakmı ?

Yağmala durumunu kontrol ettiğim de, arı girişlerini kapatmam işe yaradığını gördüm.Zira nöbetçi arılar giriş kapısına gelen hırsızları geri çeviriyorlardı.

Sol tarafta hayat devam ediyor....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder