9 Mayıs 2009 Cumartesi

Geçen hafta çiçekli olan ağaçlar meyvaya dönmüşler

Bu hafta kuvvetli olan kovana polen kapanını taktım.

Erikler büyüyor.Geçen sene süper ürün almıştım.Bu sene de fena görünmüyor...
Kuvvetli olan kovanıma ikinci katını verdim.Zira bir hafta daha beklersem oğula yönelebilirler ...

Diğer kovanımda işler yolunda.Geçen hafta boş verdiğim peteği kabartmışlar.Ana arıda yumurtlamış...

İlave bir boş petek daha verdim.Yavrulu olan ahşap peteği sona aldım...

Her iki kovana da keklerini verdim. 1 hafta da bitirirler... Daha fazla vermiyorum.Havalar ısınmaya başladı kek bozulabilir diye duşundum.


Çalışma sonunda durum bu şekilde.Polen kapanını artık kovanın üstünde bırakacam.Sadece sürgüsü ve çekmecesi yok. Haftaya yine polen toplarken takarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder