24 Mayıs 2009 Pazar

23 Mayıs 2009

Bu hafta sonu Akasyaların çiçek açtığını gördüm.Tabii bu fırsatı arılar çok iyi değerlendirmiş.Hemen hemen hepsi bu çiçeklerdeydi.
Elmalar gözüktü.

Bu senenin ile erikleri.Geçen seneye göre büyük düşüş var.Havalar çok rüzgarlı olunca tüm erikler olgunlaşmadan döküldü.

Kayısılar olgunlaşma döneminde..
Dut da bu sene fena değil............

Akasya çiçeği üzerinde bir arı.....
Kontrol sonucu son durum.Bu hafta ana ızgaralarını koydum.Üst katlarda bulunan ahşap çıtaları alt kata,alt katlarda bulunan plastik kabartılmış çıtaları üst kata verdim.Altta boş kalan yerlere kabartılmamış petek verdim. Üst katta boş olan yerlere 1 cm izli petekleri koydum.Sağdaki kovan güç ve yaptığı iş bakımından soldaki ne göre daha ilerde...
Bu hafta da polen topladım.Yaklaşık 8 saatte 42gr toplamışım.
Akşama doğru hava kapadı ve yağmur yağdı.Gökyüzü kırmızı bir görünüm aldı.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder